Nota di l'editore
Shenzhen Daily hà unitu cù l'Uffiziu di l'Informazione di u Guvernu Populare Municipale di Shenzhen per lancià una seria di rapporti intitulati "Decenniu di Trasfurmazione", per cuntà a storia di Shenzhen à l'ochji di l'espatriati.Rafael Saavedra, un YouTuber famosu chì hà campatu è travagliatu in Cina dapoi sette anni, accoglierà a serie, chì vi mostra Shenzhen, una cità dinamica è energica da a perspettiva di 60 espatriati.Questa hè a seconda storia di a serie.
Prufilu
L'italianu Marco Morea è u tedescu Sebastian Hardt anu travagliatu per Bosch Group per un bellu pezzu è anu decisu di traslassi à u locu di a cumpagnia di Shenzhen.Sottu a so dirigenza, a pianta Bosch Shenzhen hà investitu assai in u so sustegnu à a trasfurmazioni verdi di a cità.
Shenzhen hà pianificatu un novu mudellu di crescita urbana intelligente cù saviezza verde, insistendu in una priorità ecologica.A cità rinfurzeghja a so integrazione di u trasportu di terra è di mare, inseme cù a prevenzione è u trattamentu cumunitariu ecologicu regiunale per rinfurzà a capacità di prevenzione di disastri.A cità hè ancu travagliendu per sviluppà industrie verdi, creendu un ambiente di vita verde è sanu è custruisce un novu mudellu di sviluppu verde cù l'intenzione di ghjunghje u piccu di u carboniu è i scopi di neutralità di u carbonu.
Video è ritratti di Lin Jianping salvu altrimenti.
Video è ritratti di Lin Jianping salvu altrimenti.
Dopu avè ottenutu un grande successu ecunomicu in l'ultimi decennii, Shenzhen hà fattu tuttu per trasfurmà si in una di e cità più sustenibili di a Cina.Questu ùn pò esse fattu senza u sustegnu di e cumpagnie chì cuntribuiscenu à a cità.
A pianta Bosch Shenzhen hè trà quelli chì anu investitu putenti per sustene i sforzi di a cità versu a prutezzione di l'ambiente.
Shenzhen, una cità muderna cù alta tecnulugia
"A cità hè una cità abbastanza sviluppata è orientata à punente.Hè per quessa chì vi sentite cum'è in Europa, per via di tuttu l'ambiente ", disse Morea.
In quantu à Hardt, direttore cummerciale di a pianta Bosch Shenzhen, hè ghjuntu à Shenzhen in nuvembre 2019 dopu avè travagliatu per Bosch per 11 anni."Sò ghjuntu in Cina perchè hè una grande opportunità, prufessiunale, per diventà un direttore cummerciale in un situ di fabricazione", disse à Shenzhen Daily.
Sebastian Hardt riceve una entrevista esclusiva cù Shenzhen Daily in u so uffiziu.
Una vista di a pianta Bosch Shenzhen.
"Sò crisciutu in un paesi assai chjucu cù 3 500 persone, è dopu vene in una grande cità cum'è Shenzhen cù, ùn sò micca, 18 milioni di persone, dunque di sicuru hè grande, hè forte, è qualchì volta hè un pocu freneticu. .Ma quandu vivi quì, di sicuru, sperimentate ancu tutte e comodità è e cose pusitive di vive in una grande cità ", disse Hardt.
Hardt ama urdinà e cose in linea è gode di a vita quì."Mi piace a tecnulugia in Shenzhen.Fate tuttu cù u vostru telefunu.Paghete tuttu cù u vostru telefunu.È mi piace tutte e vitture elettriche in Shenzhen.Sò assai impressiunatu chì in fondu tutti i taxi sò veiculi elettrici.Mi piace u trasportu publicu.Allora dopu avè campatu quì per un pezzu, sò venutu à prufittà di i vantaghji di campà in una cità assai grande è muderna.
"Quandu fighjate a stampa generale, diciamu a tecnulugia high-end, pensu chì ùn ci hè un locu megliu per fà l'affari chè quì in Shenzhen.Avete tutte queste cumpagnie assai famose, avete assai start-ups, è di sicuru attrae ancu e persone giuste.Avete tutte e grande cumpagnie cumprese Huawei, BYD ... è pudete nome tutti, sò tutti situati in Shenzhen ", disse.
Investimentu in a fabricazione pulita
I prudutti in scatuli sò veduti nantu à una linea di produzzione in a pianta Bosch Shenzhen.
"Qui in a nostra pianta, pruduciamu a nostra propria gomma per e nostre spazzole.Avemu ancu un stabilimentu di pittura è una linea di pittura, chì significa chì ci sò assai periculi ambientali potenziali, assai basura, è pudemu sente chì e restrizioni diventanu più strette ", disse Hardt.
"Attualmente u guvernu di Shenzhen favurisce a fabricazione pulita, chì possu capisce cumplettamente, è per esse onestu, sustene ancu, perchè volenu chì Shenzhen sia una cità IT è un situ di fabricazione pulita.Avemu pruduzzione di gomma.Avemu un prucessu di pittura.Ùn eramu micca veramente, lasciami dì, u situ di fabricazione più pulitu prima ", disse Morea.
Sicondu Hardt, Bosch hè assai famosu in u mondu per u so focus in a prutezzione di l'ambiente è e rispunsabilità suciali."Hè in fondu unu di i nostri valori fundamentali per pruvà à migliurà è simu neutrali in carbonu in Bosch, è di sicuru questu hè u successu di ogni locu", disse.
"Da quandu avemu ghjuntu quì dui o trè anni fà, u mo cullegu è eiu avemu attentu à questi prublemi: induve pudemu avè un risparmiu di costu supplementu è risparmiu d'energia, cumu pudemu andà più in fonti d'energia verde invece di fonti d'energia tradiziunali.Avemu ancu previstu, per esempiu, di mette pannelli solari nantu à u nostru tettu.Dunque, ci era parechje attività.Avemu cambiatu vechji machini è rimpiazzati cù novi
I travagliadori travaglianu in a pianta Bosch Shenzhen.
"L'annu passatu avemu investitu 8 milioni di yuan (US $ 1,18 milioni) per a stallazione di macchine VOC (composti organici volatili) per cuntrullà l'emissioni.Avemu avutu auditori esterni in situ per quattru mesi per verificà tutti i prucessi è emissioni.Finalmente, avemu statu certificatu, chì significa chì simu puliti.Una parte di l'investimentu era in a machina di trattamentu di l'acqua.L'avemu aghjurnatu è l'acqua chì scaricamu avà hè qualcosa cum'è l'acqua chì pudete beie.Hè veramente assai pulita ", hà spiegatu Morea.
I so sforzi anu cugliatu frutti.A cumpagnia hè stata numinata cum'è una di e prime 100 cumpagnie di a cità per a gestione di i rifiuti periculosi."Attualmente un saccu di cumpagnie ci visitanu perchè volenu amparà è capisce cumu avemu ottinutu i nostri miri", disse Morea.
L'affari andendu bè cù u guvernu.sustegnu
Certi prudutti chì a pianta Bosch Shenzhen produce.
Cum'è altre cumpagnie, a pianta Bosch Shenzhen hè stata affettata da a pandemia.In ogni casu, cù un forte sustegnu di u guvernu, a pianta hè andata bè è hà ancu aumentatu e so vendite.
Ancu se affettatu da a pandemia à u principiu di u 2020, anu pruduciutu assai in a seconda mità di l'annu.In u 2021, a pianta hà funzionatu bè senza esse veramente affettatu.
"Siccomu furnimu à i pruduttori di l'automobile, duvemu furnisce", hà spiegatu Morea."E u guvernu lucale hà capitu questu.Ci anu permessu di pruduce.Dunque, 200 impiegati anu decisu di stà in a cumpagnia.Avemu compru 100 letti supplementari per i nostri dormitori, è questi 200 impiegati anu decisu di stà à bordu per una settimana per cuntinuà à travaglià ".
Sicondu Hardt, in generale, a so attività di spazzole ùn hè micca stata affettata da a pandemia, ma hà in realtà ottenutu crescita."In l'ultimi trè anni, e nostre vendite sò aumentate.Avà pruducia più spazzole di tergicristalli chè mai ", disse Hardt.
In quantu à l'affari di i bracci di wiper, Hardt hà dettu chì sò stati affettati da a pandemia in a prima mità di l'annu."Ma avà, vedemu chì in fondu tutti l'ordini sò imbuttati più tardi questu annu.Dunque, per l'affari di i bracci di wiper, vedemu ancu un aumentu assai forte di ordini, chì hè veramente bonu ", disse Hardt.
Marco Morea (L) è Sebastian Hardt mostranu unu di i so prudutti.
Durante a pandemia anu ancu ricevutu sussidi di u guvernu per l'assicuranza suciale, i costi di l'energia, l'electricità, i medicazione è a disinfezione, secondu Hardt.
Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022